فواید تجارت الکترونیکی درقیاس با تجارت سنتی

فواید تجارت الکترونیکی درقیاس با تجارت سنتی

حضور در بازار باسیاست " همه جا،همه کس، همه وقت " میسر است.

فواید تجارت الکترونیکی درقیاس با تجارت سنتی:

1_حضور دربازار باسیاست " همه جا ، همه کس ، همه وقت " میسر است.

2_معرفی وتبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از تجارت الکترونیکی بخصوص دراینترنت، دچار محدودیت های موجود در تبلیغات متعارف سنتی نبوده ودر هر زمان قابل دسترس است. همچنین می تواند برای هر گروه خاص از مصرف کنندگان تغییر یابد.

3_تجارت الکترونیکی، کانال معمول فروش را تغییر داده و امکان فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات و خدمات رادر بازارهای جدید فراهم می سازد.

4_ فروش الکترونیکی يکی از مهمترین کاربردهای تجارت الکترونیکی است. فروش الکترونیکی، به مقدار بسیار زیادی، هزینه‌های فروش، نیاز به نیروی انسانی و زمان عرضه محصولات و خدمات را کاهش می‌دهد. همچنین محصولات میتوانند به محض آماده شدن در معرض فروش الکترونیکی قرار گیرند.

5_ ارائه خدمات پس از فروش به مشتری می تواند با امکان ارتباط دو جانبه بین طرفین وارائه انواع خدمات به مشتری تسهیل وتکمیل شود.

6_ ورود به بازارهای جدید واستراتژیک بدون در نظر گرفتن مرزهای فیزیکی معمول میسر است.

7_ فرصت‌های تجاری وشغلی جدیدی به وجود می آید.

8_ قدرت تجزيه وتحلیل محصولات وخدمات بااستفاده از نظرات مشتریان برای تولید محصولات وخدمات جدید یا تغییر در تولید محصولات قبلی به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.

9_ قدرت تجزيه وتحلیل بازار افزایش یافته وسازمان میتواند بر اساس این تجربه وتحلیل، استراتژی های فروش  یا بازاریابی خود را در یک یا چند عرصه تغییر دهد.

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین(ably.ir)

(دپارتمان بازرگانی)

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس